صندلی سینمایی

صندلی سینمایی خوب چه ویژگی های کلی دارد؟

از ویژگی های یک صندلی سینمایی خوب می توان به راحتی کاربر هنگام نشستن روی آن و دوام و پایداری اش اشاره کرد که این خود به اجزا متعددی بستگی دارد. کفی و پشتی یک صندلی سینمایی باید از فوم سرد ساخته شود. پروفیل استفاده شده در صندلی همایش باید از پروفیل سنگین ساوه باشد. پارچه مورد استفاده باید مرغوب باشد و پرز ندهد و به راحتی شسته شود. رنگ قسمت های فلزی در صندلی سینمایی باید رنگ کوره الکترواستاتیک باشد. ABS و MDF و یا چوب بکار رفته در صندلی سینمایی باید با توجه به شرایط و کاربری سالن انتخاب شود. در خرید صندلی سینمایی رعایت این موارد باعث موفقیت شما خواهد شد.

صندلی سینمایی را از کجا بخریم؟

صندلی سینمایی و انواع صندلی سالن سینما و صندلی آمفی تئاتر و سالن همایش برای استفاده طولانی مدت و نشستن درازمدت طراحی شده است تا در سالن های سینما و آمفی تئاتر کاربر بتواند احساس راحتی بیشتری داشته باشد. صندلی سینمایی با طراحی منحصربفرد خود این امکان را برای کاربران سالن فراهم می کند. خرید صندلی سینمایی سینما چوب تنها یک پیشنهاد نیست، بلکه یک مشاوره درست برای خرید موفق یک صندلی سینمایی است. تولیدات ما در این زمینه کاری بسیار با کیفیت و مستحکم بوده و دارای ظرافت بسیار مناسبی است. برای اینکه صندلی سینمایی مد نظر خودتان را پیدا کنید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستیم.

مشاوره خرید صندلی

درباره صندلی سینمایی سینما چوب بیشتر بدانید

درباره صندلی سینمایی موارد متعددی است که بیان آنها خالی از لطف نیست. صندلی سینمایی با کمی تفاوت از صندلی آمفی تئاتر دارای طراحی منحصربفردی است که آن را برای سالن های سینما بهینه می سازد. هر صندلی سینمایی خود دارای قسمت های مختلفی می باشد که همه در ایجاد راحتی و استحکام به صندلی کمک می کنند. صندلی سینمایی باید به گونه ای باشد که میهمان را در دوساعتی که کاربر صندلی می شود در آرامش و آسایش نگاه دارد. میهمان دوست دارد با آرامش و راحتی به تماشای فیلم مورد علاقه اش بنشیند و کسب رضایت او از مهمترین موارد می باشد.

ما در تولید صندلی سمینار تمام مواردی را که موجب کسب رضایت میهمان و کارفرما می باشد گرد هم آورده ایم و به تولید نمونه هایی باکیفیت و با هزینه مناسب برای کسب رضایت مشتری رسیده ایم. صندلی های تولیدی ما قابلیت سفارشی سازی داشته و مواردی همچون جنس و رنگ روکش و برخی موارد دیگر توسط کارفرما انتخاب می شوند.

صندلی سالن همایش

گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی سینمایی

گارانتی و خدمات پس از فروش تمام صندلی های سینمایی و هر نوع صندلی آمفی تئاتر ما را شامل می شود و چه در ایران و چه در خارج از کشور ما آماده ارائه خدمات پس از فروش در اسرع وقت هستیم. با توجه به سیاست مشتری مداری که شرکت ما دنبال می کند، ما همواره آماده ارائه خدمات پس از فروش در تمام نقاط دنیا که عملیات فروش و نصب را انجام داده ایم می باشیم.

 

کیفیت صندلی سینمایی تولیدی ما

قطعات ، موارد تشکیل دهنده و تمامی اجزاء تشکیل دهنده صندلی با کیفیت مطلوب و استحکام و پایداری در کنار یکدیگر قرار گرفته و در نهایت نیز یک صندلی سینمایی با دوام را به شما هدیه می دهد. تمامی صندلی های آمفی تئاتر تولید شده ما از پارچه مرغوب ، پروفیل سنگین ساوه ، ABS  و MDF و چوب مرغوب ، یراق آلات و یاتاقان با آلیاژ باکیفیت تولید می شوند. در تولید هر یک از این قسمت ها تلاش کرده ایم تا با ظرافت تولیدات مناسبی داشته باشیم و محصول نهایی ما چشم نواز و بسیار راحت باشد.